Data: 14 marca 2016, godzina 10:00-15:00

Miejsce warsztatów: Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy ul. Karpacka 54

Prowadząca: Izabela Salicka – psycholog biznesu; coach, trener, mediator, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w pracy z klientem; nastawiona na poszukiwanie rozwiązań, prowadzi warsztaty rozwoju osobistego i umiejętności managerskich oraz sprzedażowych; pracuje indywidualnie oraz z zespołami.

Koszt szkolenia:
300 zł. – członkowie Stowarzyszenia
500 zł. – osoby niezrzeszone

Zapisy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 790790124 (prosimy o przesłanie SMS-ów)

Szczegółowe informacje o warsztatach

Cele warsztatu

  • Poznanie własnego stylu komunikacyjnego
  • Identyfikacja czym jest zadawanie pytań oraz jaka jest efektywna strategia ich budowania
  • Wzmocnienie wiedzy praktycznej na temat różnego typu rozmówców
  • Przećwiczenie budowania i zadawania pytań w praktyce, prowadzenia dialogu z klientem

Efekty

  • Świadomość swoich mocnych i słabych stron w komunikacji
  • Umiejętne budowanie pytań adekwatnych do rozmówcy oraz sytuacji
  • Umiejętność rozpoznawania stylu rozmówcy – mowa werbalna i niewerbalna
  • Prowadzenie rozmowy w sposób celowy, nastawionej na otrzymanie konkretnych informacji oraz budującej zaufanie u rozmówcy

Plan warsztatu

10.00–11.30 sesja warsztatowa

11.30–11.45 przerwa kawowa

11.45–13.00 sesja warsztatowa

13.00–13.15 przerwa kawowa

13.15–15.00 sesja warsztatowa