Data: 14 marca 2016, godzina 10:00-15:00
Miejsce warsztatów: Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy ul. Karpacka 54
Prowadząca: Izabela Salicka – psycholog biznesu; coach, trener, mediator, konsultant z wieloletnim doświadczeniem w pracy z klientem; nastawiona na poszukiwanie rozwiązań, prowadzi warsztaty rozwoju osobistego i umiejętności managerskich oraz sprzedażowych; pracuje indywidualnie oraz z zespołami.
Koszt szkolenia:
300 zł. – członkowie Stowarzyszenia
500 zł. – osoby niezrzeszone
Zapisy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub 790790124 (prosimy o przesłanie SMS-ów)
Szczegółowe informacje o warsztatach
Cele warsztatu
- Poznanie własnego stylu komunikacyjnego
- Identyfikacja czym jest zadawanie pytań oraz jaka jest efektywna strategia ich budowania
- Wzmocnienie wiedzy praktycznej na temat różnego typu rozmówców
- Przećwiczenie budowania i zadawania pytań w praktyce, prowadzenia dialogu z klientem
Efekty
- Świadomość swoich mocnych i słabych stron w komunikacji
- Umiejętne budowanie pytań adekwatnych do rozmówcy oraz sytuacji
- Umiejętność rozpoznawania stylu rozmówcy – mowa werbalna i niewerbalna
- Prowadzenie rozmowy w sposób celowy, nastawionej na otrzymanie konkretnych informacji oraz budującej zaufanie u rozmówcy
Plan warsztatu
10.00–11.30 sesja warsztatowa
11.30–11.45 przerwa kawowa
11.45–13.00 sesja warsztatowa
13.00–13.15 przerwa kawowa
13.15–15.00 sesja warsztatowa